Zadanie
Naszym zadaniem było zaprojektowanie linii kreatywnej dla Auchan. Zaproponowane działania miały na celu zmianę postrzegania Centrów w świadomości dotychczasowych i nowych klientów.
Jak to ograliśmy?
Przygotowaliśmy projekty charakterystyczne, pulsujące energią i z czytelnym językiem wizualnym. Dzięki naszym działaniom CH Auchan mogą wyznaczyć nową jakość w komunikacji wizualnej centrów handlowych w Polsce. Za sprawą wyważonej, przemyślanej i konsekwentnej na wszystkich nośnikach formie oraz skupieniu na treści komunikatu, marka może porozumiewać się w sposób klarowny i wizualnie atrakcyjny z obecnymi oraz nowymi klientami. Podczas naszych prac odświeżyliśmy logotyp Auchan, zaproponowaliśmy nowy układ graficzny materiałów prasowych, dostosowaliśmy używane fonty, a także dobraliśmy zupełnie nową stylistykę prezentowania brand claimu.
Elementy kreacji
Aby ożywić komunikację wizualną stworzyliśmy paletę kolorów uzupełniającą przewodnie kolory marki.
„Confetti” to element układu strony mający formę losowo rozrzuconych kolorowych kół, które ożywiają i odmładzają komunikację, wprowadzając do niej element ekscytacji.
Dzięki zastosowaniu czytelnego i klarownego liternictwa projekty zyskały świeży i nowoczesny wygląd, ich wartość estetyczna wzrosła.
Na potrzeby nowoczesnego układu strony i czytelności projektu podjęliśmy się delikatnego liftingu logo polegającego na pozbyciu się cieni i półtonów i „spłaszczeniu” formy znaku.
INNE REALIZACJE
Realizacje, które mogą Cię zainteresować
Zwiększ sprzedaż
z pomocą ekspertów
Pomożemy Ci osiągnąć sukces w biznesie dzięki kompleksowej i skutecznej obsłudze marketingowej.
Skontaktuj się z nami już dziś!