Zadanie

Przygotowanie eventu wizerunkowego i pro-sprzedażowego, związanego z modą. Jego celem miało być umocnienie więzi z obecnymi klientami Galerii i pozyskanie nowych oraz wzrost sprzedaży kolekcji wiosna-lato.

uczestnicy konkursu stojący na scenie, wręczenie nagrody zwycięscy

Jak to ograliśmy?

Na STYLOWYCH składało się klika elementów: konkurs, specjalne promocje najemców oraz event.
Konkurs rozgrywany był dwutorowo. Na portalu Facebook, klienci mogli dodać swoje zdjęcia z najlepszymi stylizacjami. W tym samym czasie, Stylowa Ekipa polowała na ciekawie ubranych ludzi na terenie Krakowa i Galerii Bronowice.
Finaliści spotkali się podczas finału konkursu eventu modowego, gdzie wyłoniona została zwyciężczyni.

Współpraca

Twarzą wydarzenia, została RADZKA, która nie tylko wspierała promocję całego eventu modowego, ale zasiadła w komisji konkursowej, prowadziła prelekcje i udzieliła wywiadu. Był nawet czas, na podpisywanie autorskich książek!

zdjęcie zwyciężczyni konkursu na zakupach z influencerką, kobiety niosą torby z zakupami i uśmiechają się

Podczas finału, Radzka wystąpiła w roli personal shopperki, na zakupach ze zwyciężczynią konkursu, ufundowanych przez naszego klienta.
W trakcie eventu modowego klienci mogli wziąć udział w quizie z nagrodami, zrobić zakupy ze specjalnymi rabatami zaoferowanymi przez najemców oraz dowiedzieć się co nieco o trendach obowiązujących w nadchodzącym sezonie.

Skutki realizacji

Wydarzenie zainteresowało wielu klientów Galerii Bronowice oraz przyciągnęło do centrum handlowego nową grupę odbiorców. Uczestnicy wydarzenia chętnie angażowali się w proponowane przez nas aktywności, a co za tym idzie za sprawą tych działań Galeria oraz biorący  udział w akcji najemcy, odnotowali znaczny wzrost sprzedaży. Dodatkowo event modowy zgromadził wiele pozytywnych opinii w social mediach oraz w mediach lokalnych, co przełożyło się na utrzymanie pozytywnego wizerunku klienta w oczach potencjalnych konsumentów.

wywiad z influencerką na scenie w galerii handlowej podczas eventu modowego

opinie klientów

Firma Play Maker przygotowała w sposób kompleksowy akcję marketingową „Stylowi”. Ekipa agencji zapewniła systemową i profesjonalną realizację eventu, która objęła koordynację i obsługę eventu. Dodatkowo agencji Play Maker zlecone zostały prace graficzne i produkcja całego stoiska. Pomysł promowania nowych kolekcji w ten sposób okazał się wielkim sukcesem, dlatego też agencja Play Maker zorganizowała go w Galerii Bronowice wielokrotnie.


Agnieszka Parchimowicz


Marketing Manager

NHOOD

Realizacje, które

sprzedają

Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych, organizacji eventów, prowadzeniu działań promocyjnych w sieciach i galeriach handlowych.

Wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia i technologie, dzięki czemu zawsze jesteśmy na bieżąco z trendami i innowacjami w branży reklamowej.

Zwiększ sprzedaż
z pomocą ekspertów

Pomożemy Ci osiągnąć sukces w biznesie dzięki kompleksowej i skutecznej obsłudze marketingowej.
Skontaktuj się z nami już dziś!

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing

Ogrywamy marketing