Zadanie
Remodeling działu rowerowego w sklepach Decathlon był ważnym przedsięwzięciem, które miało przyczynić się do zwiększenia sprzedaży rowerów oraz akcesoriów związanych z jazdą na rowerze. Przede wszystkim, remodeling pozwalał na ulepszenie wizerunku działu rowerowego i zaproponowanie klientom nowych, atrakcyjnych rozwiązań.


Jak to ograliśmy?
Byliśmy odpowiedzialni za:
- koncepcję kreatywną i wykonawczą
- kreację graficzną
- produkcję i dostawę materiałów do sklepów.
W ramach remodelingu działu rowerowego zastosowaliśmy wiele różnych rozwiązań. W pierwszej kolejności, zmieniliśmy aranżację sklepu, tak aby przyciągała uwagę klientów i zachęcała do przebywania w tym miejscu. Zastosowaliśmy również nowe kolorowe oświetlenie, które podkreślało walory sprzedawanych produktów i wprowadziło lepszy nastrój.
Przygotowaliśmy linię kreatywną projektów dla materiałów drukowanych. Wyróżniliśmy grupy rowerów z podziałem na ich przeznaczenie. Wśród przygotowanych materiałów znalazły się również przestrzenne stojaki na opisy cenowe, ułatwiające klientom zapoznanie się z ofertą sklepu.
Skutki realizacji
Kluczowe elementy, które powinny znaleźć się na nowych materiałach reklamowych, to przede wszystkim przekaz, który będzie przyciągał uwagę klientów oraz wizualizacje produktów, które pozwolą potencjalnym klientom zobaczyć, jakie produkty są dostępne w sklepie. Dzięki naszym działaniom i przeprowadzonemu remodelingowi, dział rowerowy w sklepach Decathlon wyróżnia się spójną linią stylistyczną oraz bogatym wyposażeniem wizualnym. Klienci poruszają się teraz po tym dziale intuicyjnie, a za sprawą przygotowanych przez nas materiałów, mają łatwy dostęp do wszystkich informacji technicznych, projektów prezentujących każdy model, a co za tym idzie chętniej dokonują zakupu finalnego.
Realizacje, które
sprzedają
Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych, organizacji eventów, prowadzeniu działań promocyjnych w sieciach i galeriach handlowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze narzędzia i technologie, dzięki czemu zawsze jesteśmy na bieżąco z trendami i innowacjami w branży reklamowej.
opinie klientów
To, co udało się Nam wspólnie przez ten rok zrobić, nie obeszło się bez echa w Polsce. Współpraca była czystą przyjemnością. Wszyscy, którym Was poleciłem, są zadowoleni ze wspólnej współpracy. Życzę każdemu takich partnerów.
Mikołaj Chrustowski
Specjalista ds. Komunikacji oferty handlowej Decathlon Polska
Zwiększ sprzedaż
z pomocą ekspertów
Pomożemy Ci osiągnąć sukces w biznesie dzięki kompleksowej i skutecznej obsłudze marketingowej.
Skontaktuj się z nami już dziś!